Kod pokretanja programa javlja se poruka "Neuspjela prijava na mrežu" i ne može se ući u program.
Izađite iz programa na svim računalima, nakon toga slijedite sljedeće korake:
1. Provjerite da li možete u direktoriju ...Ipos knjigovodstvo\Data\Sistem\ obrisati datoteku nxTrans.cfg.
Ako ne možete obrisati nxTrans.cfg tada restartajte sva računala u mreži.
Ako nakon toga možete ući u program to znači da je neki proces držao zaključan datoteku nxTrans.cfg.
Ako i dalje ne možete ući u program idite na sljedeći korak ...
2. Pokušajte u direktoriju ...Ipos knjigovodstvo premenovati datoteku ipos.ini u npr. iposX.ini pa vidite da li tada možete ući u program.
Ako nakon toga možete ući u program problem je u krivim postavkama ipos.ini, pogledajte upute za instalaciju mrežne verzije, ako nemate mrežnu verziju tada vam ipos.ini niti ne treba, obrišite je.
Ako ne možete ući u program nakon što ste preimenovali ipos.ini idite na sljedeći korak ...
3. Ako imate mrežnu verziju i u program ne možete ući na stanicama, a na serveru možete.
Vjerovatno je razlog što u datoteci ipos.ini (nalazi se u direktoriju ... Ipos knjigovodstvo\) u redu gdje piše "putPodaci=" piše lokalna putanja do podataka, a treba pisati UNC naziv putanje tj. nešto kao \\IME SERVERA\D\Ipos knjigovodstvo. Za detalje pogledajte upute za instalaciju mrežne verzije.
Ako i dalje ne možete ući u program idite na sljedeći korak ...
4. Na serveru u opcijama Firewalla, "Control Panel - System and Security - Windows Firewall - Allow a program through Windows Firewall" dodajte nxServer.exe i knjigovodstvo.exe u popis dozvoljenih programa.
Ako i dalje ne možete ući u program idite na sljedeći korak ...
5. Na stanici u opcijama Firewalla, "Control Panel - System and Security - Windows Firewall - Allow a program through Windows Firewall" dodajte nxServer.exe i knjigovodstvo.exe u popis dozvoljenih programa.
Ako i dalje ne možete ući u program idite na sljedeći korak ...
6. Ako nxServer imate pokrenut kao "service" tada ga zaustavite i pokrenite nxServer.exe kao "program" (shortcut sa parametrom /interactive). Nakon toga pokušajte prokrenuti program u mreži, ako radi zatvorite nxServer.exe kao program i pokrenite ga kao service, u većini skučajeva bi trebao raditi.
Ako i dalje ne možete ući u program idite na sljedeći korak ...
7. Ako ste neposredno prije toga radili doregistraciju ili nadogradnju programa moguće je da je oštećena sistemska datoteka sistem.prog
Pošaljite mail na ipos@ipos.hr sa detaljnim opisom poruka iz programa što se događa i što ste napravili od gore navedenih koraka